0

~ Selamat Tahun Baru ~

Today is first working in 2009, semangat mesti kuat! Last week buat persiapan, contoh2 nyer:-

1. Kad

2. Pelamin

3. Bunga Penanggah

4. Photographer

5. Bunga Pahar ( blom start)

6. Baju Nikah ( blom anto)

7. Goodie Bag ( separa siap)

So far Alhamdulillah, baik belaka. Tinggal lagi sikit. Eish rase nyer tak sampai 3 bulan dah. Mase makin hampir? Adakah aku sudah bersedia? :p ~ ~ ~ Tak sabo sebenarnyer! Bukan nya nak buat Gah sangat. Tidak cuma setakat dapat memuas kan hati sendiri + HATI SEORANG IBU. Harap2 mak suker ngan pilihan2 yang aku buat. Selama ni hanya mak aje yang sanggup melayan karenah aku, jadi sekurang2 nya aku nak mak happy + seronok mase majlis tu nanti. Aku nak yang sederhana saja, aku pun bukan la anak hartawan mahupun jutawan kan. Jadi ala kadar saja sudah mencukupi di saat2 ekonomi tak berapa stabil ni, kiter mestilah berjimat cermat.

0 comments:

Post a Comment

Back to Top