2

~ PIZZA MAGGI ~

Ade sesiapa yang kat luar sana tau tak cam na nak buat pizza maggie? Sila beri tunjuk ajar yerk. Kesian kat seseorang ni, teringin sangat nak makan PIZZA MAGGIE. Tapi bile dia buat? Sume nyer tak jadi. Kesian! Udah nyer bukan jadi PIZZA.. Jadi lain la pulak!


Hari semakin berlalu, dah banyak yang ter"miss' tak sempat nak upload ape2. Sebab sangat la BZ. Buat JEHAN, Tahniah!! Jehan + Malik dah selamat melangsungkan perjkahwinan nye SABTU lepas. TAHNIAH!! Comel kan? Muka pengantin lelaki? Erm, memang akan nampak FAMILIAR la, atlet la katakan! Sama tinggi same cun same PADAN.. Minggu ni belah lelaki pulak kat MELAKA. Sian Jehan, sebab penat. Tak pe, pasni boleh ENJOY... ke alam berdua2an.. Heheehehehehehehe...


Buat teman2, sume aku RINDU SEKALI kat korang2


YANI - Jaga baby elok2. Jangan lasak2.. heheheh mesti dah membesar kan? Perut la...Mummy pun kena jaga kesihatan elok2 ok...


ITA - Hampir dah, so far mesti belom nmpk lagi kan? Tak pe jaga makan jugak! Jangan makan ngarut2. pls make sure, jgn buat keje lasak2.


ARN - Teman ku yang si kecil ni.. beb aku tak online gmail la. gmail tak CUN! hehehe, ko pun jaga diri elok2, jgn lasak2. Jangan minum coke + nescafe banyak2 lagi tau!!


AKU - Buat diri ku sendiri? Jaga diri elok2. Main betol2 sebab sabtu ni ade game anjuran MBPJ. Bagi kengkawan jalan dulu. DOA2 kan yerk..


NANA - Jangan penin2 pala, pilih elok2. Aku ade, sedia membantu! Masih ade banyak mase nak pilih2 lagik. GOOD LUCK.


EYJA - Ko ape jadi? Senyap jer?? BZ ngan kelas make up ker? GOOD LUCK to u... Ko sbok layan hunny ker? Tak pe HUNNY maintain LONE RANGER!!


ARM - Mungkin lagi BZ kot, maklum la lecturer..kpd ARM ku sayang... Di mana kau berada.. kami tetap sayang kamu


ALONG - If along bace la blog nih, KAMI adik2 yang bawah along ni dah lepas. KAMI tunggu nasi MINYAK along nih.. Bila lagik?


WAWA + RINA - Mesti ibu2 ni sbok melayan karenah anak2 mereka yang CUTE MIUT tu kan.. TAHNIAH + SELAMAT semua nyer! AMIN


SHIDA - Tak pe teruskan usaha mencari jejaka idaman, pasti jumpe! AMIN.


KAK NIM - Jaga adam + abg man elok2. Jangan merepek2 lagik ok! Yang pasti "ALONG tetap BFF". huahauhauau .... Jangan marah, nnt cepat tua. Gigi tinggal 2.


ALL fly onn chub's member GOOD LUCK + LUV u guys... Stay maintain, lepas raya nanti kiter sambung. Fokus kiter pada sabtu ni kan?? Jangan lupe!


Kepada semua yang membaca blog ni.... Selamat menyambut RAMADHAN
Takut tak sempat nak ucap, nanti dah terlambat pulak!! tetiba je aku teringat zaman pose dolu2. Hauhauhauhauahuaau............ (aku gelak sorang2 dlm hati dah le)

2 comments:

Sukma SuKkma said...

Salam

Nan..nih blog aku http://thesandandfoam.blogspot.com/..lawat2 la yek..take care!

Sukma SuKkma said...

salam'

halu nan..dh jenguk blog aku x nih? senyap jek..hhehe..lama dgr kaba..jarang on9?

ok la selamat berpuasa ek..jgn lupa link blog aku..lama dh link kan ko nye..k tc

p/s: thesandandfoam.blogspot.com

Post a Comment

Back to Top