0

~ Demam sebagai pembuka 2010 ~

Mula2 lagi, dah demam! Bukan petanda yang bagus tok permulaan tahun baru nih. Sedih nyer!! Nak kater main ujan? tak pulak... Nak kater asyik berjemur pun??? Erm...mana ade! Mungkin sebab dah MUSIM demam? erm.... Bukan gak! Cam kate as mungkin demam terkejut sebab jatuh kat umah mak mentua mase kenduri ari tu... Kejut sebab:

1- MALU
2- SAKIT
3-KUJAT

Jatuh cam nangka busuk la. Huhuhuhu.... Tu la sape suh mop umah pastu tak kering kan betol2?
Salah sape? Nak salah kan orang yuang mop tu tak boleh. Nak salah diri sendiri pulak? May be la, sebab tak jalan elok2. Dah tu, selama ni aku jalan tak elok ke? SENGET ke?
Erm.. pertanyaan tu cuma korang2 je la yang boleh jawab. Koran2g sebagai kawan aku yg tengok aku jalan cam na selama ni. hehehehee

Makin ramai pulak senior yang bla dari fedex ni, bile pulak turn aku? Aku kena tunggu keje lain. Kalo tak cam na nak bla? susah tu! ade tak kat luar tu peluang2 yang menarik tok dia offer kepada YUSNANI?? Jika ade, sila2 la email or buzz me.. THANKS...


0 comments:

Post a Comment

Back to Top