0

............................ 5 ~


Menghitung hari....... Detik demi detik, mase ku nanti akan tiba jua!! Jalan cerita yang bercabang2, menghitung hari!!! Aku merepek!

Semalam manager aku ade hati ... Suh aku buat keje sorang2 on my VERY LAST day kat sini? Ade ke patut?? Alasan nyer nak gi anto budak2 dept aku ni.. yang dua org ni, gi training! Training ape nyer lagik?? Dah berapa kali anto pun bebal.. ke berlakon bebal, SEBAB MALAS???
All this while tak mo pulak nak gi refresher course la.. bagai.. TUP2 aku nak bla, sbok baru nak anto? Padan muka, pasni kasi korang kangkang buat keje!!

Ikut aku nyer kepala la, aku tak kuase nak datang!! Huhauhauhaua, tak pe la aku buat last day aku awal sehari! Tak jadi masalah!! Gaji? Dia boleh potong sehari jer .................
Balance, they need to pay me ok! Got 7 AL !!


Mlm td chelsea kalah!! 2 - 1 vs inter .... Piala Juara2.. Erm, tak pe la. tak de rezeki! Uhauhauha

Esok maulidur rasul... kalo dulu kecik2, mesti gi masjid/ surau gi amek nasik + air sirap!
Skang dah besar mane ade..
Rase2 nyer memang tak de cam tu lagi kot skang ni! Cuma ade perarakan jer....

~ MISS DE MOMENT ~



0 comments:

Post a Comment

Back to Top