0

~ Lepas Sudah ~

Hari ni ade test tadi... Cam biase la kalo dah ade class, mesti ade exam kan? Pass with flying colours!! hhuhuhuhu... Rindu kat budak2 fedex dah kembali pulih.. Kan dah ade email sendiri so boleh berkomunikasi lagi. Tok YM tak de la. Tapi masih boleh guna meebo! Janji Boleh!



Ari ni member baik aku mase sekolah dulu, AMY... NIKAH! Aku tak leh nak datang.. MAAF KAN AKU! Ye la, bukan tak sudi.. Aku ni lebih dari sudi. Cuma mase tak mengizinkan. Aku baru je start keje monday, takkan nak amek cuti dah? Tak sesuai kan? Tak mungkin dapat pun kalo apply! Confirm kena reject!!



Tapi aku dah call dia seawal pagi yang mungkin! Moga2 sume berjalan ngan baik!! AMIN..



Mase aku update ni, aku baru lepas call dia! Erm, sume dah settle, dia tgh tido! Uish...


Kacau je aku! Sorry.............



Esok cuti yer kengkawan! Takde org keje!!

0 comments:

Post a Comment

Back to Top