~ Before & After ~

Mase kat umah yang terluang if balik kat umah mak, biase nyer adalah :- CARI ALBUM LAME. Heheheehe, korek sume kenangan la! Then gelak sorang2. Huhuhuhuhuhu............. Macam2 ada!! Mari kiter tengok sape yang maintain sampai skang ni. Heheehehe. Ni gambo2 mase nak last2 day kat sekolah teknik nih. Buat la jamuan DORM. Orang lain tak leh... hehehehe buruk yerk? Sukati la.. BG2 is da BEST..



Ita + Me + Atip + Bell
Wana
13 Nov 1999



Ita + Me + Atip + Bell
Arm + Arn + Kak Sob
Leha + Atif

Sebagai penutup MASK Q RED NIGHT PARTY kami dapat cert + pillow (hello kitty) Murah2 dah la, budak sekolah mane boleh simpan duit banyak2. Jadi ade kenangan. Tapi bantal + cert aku tah mane tah. Sedih tau!!

Wawa + Yani + Erin + Me
Kak Rynn + Along + Wan + Wana


Yang ni mase kat tempat lepak2 kat sekolah. Biasenyer kalo nak lepak kat sini la, posing2 sume. Heheheeheh... Kalo tak silap mase rehat ni. Sekolah ni WAJIB pakai tudung, kang kate aku blakon pulak .. Kejap pakai, kejap tak pakai tudung! Sebelum ade yang tanye, baik aku cakap.


~ RINDU SEH ~

1 comments:

Jehan Najib said...

kahkahkahkah!!!
lawak siot..
wei!! aku pon tringin nk upload gak...
tp tu ar.. lom ada masa nk korek album. sebok nk arrge wedding je le aku ni. huhuu

Post a Comment

Back to Top