0

~ Ita Wedding ~

Kengkawan semua jangan lupe 06/06/09, kiter g wedding ITA yerk. Ade sesiapa yang tak de pasangan nakgi ker? heheheehe! Mane tau? Kalo sesiape takde boleh la kiter pergi bersama2. Jika tidak? Aku kan pergi bersama2 Hubby ku. Tapi dia dah pesan awal2. JANGAN NAK DOK LEPAK LAME2. Menci la. Ni la mase nak borak2 + gossip2. Kacau sungguh la!! Tak mo..Tak mo... Kengkawan................... Ade tak yang nak g ngan aku nih? Aku tak mo g sorang2. Nanti cam kera pulak aku! Huk huk huk uhuk..... (sambil tepuk2 tgn ala2 monkey tu).



Seminggu dua ni agak sibok tak sempat nak update, and Cek Nana baru ajar satu benda baru. Hehehee, time kaseh Cek Nana. RAHSIA!! Jasamu ku kenang! Time kaseh sekali lagi! Lepas Ita, kiter tunggu lagi sorang. Sape? Cek Jehan la. lebih kurang same gak ngan Ita la.



ITA = 06/06
JEHAN = 08/08

Semoga majlis Ita berjalan ngan jayanyer nanti. Tanyer2 kat Ita, cam semua dah ok jer, bagus la! Ni jehan pulak, dia tengah bz nih.. Bz sangat2 Kan...kan... Good Luck, kalo ade ape2 roger2 la! Kemudian2 lagi, is CACA wedding! Erm.... lambat lagi la, 03/10. Dia lagi tengah serabut! Heheheehehe. Nak book tu, ini la.. tu la tunggeng la! Macam2 la! Kelabut gak aku tgk dia ni, heheehehe ! All this while dia rilek je, cam tak amek kesah langsung. Sampai mak dia jerit, ha.... baru tau!! Huahauhauaua , PADAN MUKA! heheeh jahat aku. Kepada sume2, semoga berjaya!

ape guna kawan kan?
~ jika perlukan bantuan , ku sentiase disisimu~

0 comments:

Post a Comment

Back to Top