~ Game 14 June ~

Minggu 14 June, tu first game la. Agak gelamor gak la masuk paper ok! Ala, sebab Puteri UMNO la, Sampai SHANIM pun turun dari KEDAH tau!! Jauh gile la.. SALUTE2!! rajin dia turun padang! Konon start kol 0700, sodah la janji melayu cam biase la. Aku? Biase la, LAMBAT!! Aku sampai kol 0830 pun tak start2. Cuba bayang kan? Kol berapa nak start? Panas la, agak bertambah la kegelapan diri ni.. Huahuahuahua...... Jgn lebih2.

Ade banyak team, kiter orang dapat GROUP A. Kire boleh tahan la, group kiter orang. Yang pastinyer kami JOHAN kumpulan. Main mase pagi yang tak berapa nak pagi, ok lagi! Then bile mase rehat? masing2 merengek2 nak mkn. TERMASUK la aku nih. Ita? Aku lari kejap yerk... Tak lame. Sebab aku agak comot + selebet gile la! Malu seh. Mula2 tak bagi makan coz takut berat la tu la ni, pancit la.. Tapi, memandangkan terlalu ramai yang tak leh tahan ngan dugaan. Masing2 dibenarkan makan, tapi sikit jer.. Aku? Tak de nyer, aku bedal je LAPO la. Hauhauhau, tembolok besau!

Quater final start lepas makan, dlm kol 1400++, then masing2 dah kepenatan menunggu! Muka tak payah cakap la, SELEBET gile + BURN la ape lagik!! Tambahan bile org tu dah sedia ade memang GELAP kan???

Start je? Macam2 suare dah mula berbunyik. Pagi tadi senyap je ok jer. Tak de pun suara sumbang sumbing nih. Sebab aku paling pantang sangat2 pantang! Bile ade orang nak marah2 org lain. Dalam satu team, kiter kena bersame2 la tanggung! Mane boleh salah kan satu pihak jer.. HELLO?? Malu seh, gado2 dalam padang! Aku malas nak layan, sebab aku tak suker. Nanti bile aku join, aku akan jadi INCREDIBLE HULK!! Paham2 sudah la. Sape yang kenal prangai aku yang BARAN ni, paham je la!! Time kaseh

Dah abis main sume, dok lepak2.. Ade yang terbuku di hati .. Macam2 la. Penin!! Weh nape korang ni askit ke ape? Cam org kena sawan je dlm padang tadi. Sessi luahan perasan pun bermula, sampai nak suh si KAKI jerit2 tu blk. nyorok2 dari dia.. Ade la yang blagak cam SUPER STAR kat dlm team nih!! Dia kater " cam aku ni main GS + GK " komen yang orang main tengah ni tak bagus sume. Aku malas nak layan. HELLO... Kalo bagus sangat main la sorang2!! ( Aku tak de cakap cam tu, aku waras lagi, belom capai tahap incredible hulk mungkin) Main suke suki nak marah2 buat ape? Tolong la jaga hati orang lain jugak!!

Setelah dibincangkan, kami mengambil keputusan untuk tidak akan bermain n si polan tu lagi.. Macam2 da. Selama ni main tak penah pun cam ni yerk. Mungkin bile dah ramai, banyak kepala, banyak songeh nyer!!

Nak gosip, yang best part is, si polan tu, mase mula2 main ok jer.. Memang betol kantoi la.. Ade budak tanyer si polan tu " Weh, ko join team ni pulak ker?" dan sepantas nyer si polan menjawab.. " Eh tak de la, aku team lain.. dia org call ajak aku join .. Aku join je la" Tetiba dah tak ngaku team pulak! kebetulan mase tu ade sorang budak2 team aku ade belakang si polan tu! Dia tak perasan. Wah2 Wah2... Alang2 dia dah cakap cam tu, tak pe la. Skang boleh la join balik team tu.

Setahu aku ari tu.... Mula2 nak tanyer nak main ke tak? Si polan kate tak mo main, ade game kat Pahang la tu la ni la.. Then fine la. Tup2 tup2.. tpon sbok2 nak main pulak, mase tu dah penuh. Memandangkan dia ni beria sangat nak main, terpaksa lah sumbat2 kan gak! Kebetulan ada sorang yang newly wed, dah due tarikh peod nyer (bukan aku)!! Game 21 June, sambung nanti..

Lupe nak kater , kiter orang anto 2 team...
CHUB's Team + SLIM's Team
Paham2 je la aku TEAM mane kan?
GA tu cam aku la.. CUN

1 comments:

Jehan Najib said...

em.. konflik2 ni biasa la wei.. apa2 pn, masing2 kena bawak besabo. kalo dh team mate gado, opponent amik kesempatan... kempunan lak korg nk menang championship tukang...

Post a Comment

Back to Top