3

~ Game 21 June ~

Kali ni game anjuran SERI SETIA, kat PKNS kelana jaya! Macam2 game ade, bola tampar + bola sepak + futsal + sukaneka (best gile) + netball + sepak takraw. banyak acara yang berbentuk kekeluargaan. Pagi2 ade aerobik + POCO2. Ramai yang join. Aku? Tak reti! Aku tgk je, kre ramai gak yang tau step dia tu! Macam2 lagu ada.!!! Segan aku, ape yang mampu aku lakukan? GELAK KAN ORANG! Huahuahuahuaa, sungguh kejam!!

Seperti biase janji melayu, start mesti lambat punye! Dan yang paling menarik, undi pun belum cabut. Tak tau group mane, LEMBAB!! Nak tunggu cabut undi sume, dalam kol 1100 ++ baru start! Kiter org kali ni anto satu team je, sebab ramai takde! Last minute baru decide nak join pulak. GATAI. Team ape? Dah campur2 CHUB's + SLIM's, but still guna CHUB's coz major yang ade cuma ................... PAHAM2 dah la!

Kiter org dapat group A, salah sorang budak team kiter org tak leh join coz dia join team sedara-mara dia. Memang setiap tahun family dia memang join "SERI SETIA". Bagus kan? Mainn sume ahli keluarga! So, boleh bawak satu kampung jadi tukang sorak! best gile, kan.. kan..kan... Boleh tahan gak beb team tu! Jangan pandang sebelah mata yerk. Dia cakap main saje2, sekali tgk ... Jangan tak caya, teror beb!!

Berbalik pada cite, group A. Kiter org cam biase... JOHAN group A. Bile kiter org bile ade mase terluang, kiter org g join budak2 main bola tampar + sukaneka! Dalam kol 1400 ++ sambung blk main netball. Erm..... sampai part ni je la aku citer kot. Sebab same thing happen cam last week.


GADO LA! JERIT2! SAWAN


Mase tu aku dah kuar, aku tukar 2nd half! Aku agak pancit la! Tengok badan la..... heheheheh.
Aku ade la dgr budak2 ni, mintak slow kan game, bagi short pass, coz lawan sume tinggi2 badak and bola yang konon nyer dia nak baling jauh tu, tak penah nak sampai!! MEMBAZIR kan? bukan sekali 2, sebab tu budak2 suh dia buat short pass. Just cakap je la, tak de pun budak2 ni jerit2. Cakap elok2, then ttb aku terdengar ade org jerit " NAK BAGI CAM NATAK DE ORG PUN"... Ha?? padahal aku rase budak2 tu sume depan mata mungkin and FREE ... ulangi FREE..... ok lagi, then ttb aku tgk sorang kuar, sorang lagi... sorang lagi?? Weh.. ape ni ? Sape nak main? Yang si "DIA" yang jerit tu boleh sound " ALA, APE NI TOUCHING2? Last week dah cakap .. Tak mo main marah2 tension2 dlm padang, ni buat lagik?




SI JERIT = senior sekolah aku (aka member akak angkat aku), dia ni tak penah nak suke aku sejak sekolah rendah lagi! Bukan salah aku kalo cikgu cikgu selalu lebih kan aku dari dia!! Tapi, aku tetap seperti maintain aka biase je, cakap + gurau senda .. Even aku tau dlm hati dia nyampah2 tgk aku! Tolong la jadi DEWASA. Dah 28 tahun la... Huauauhuaa.
Tak pe, aku ade gak dapat hadiah, aku main lari ikat kaki n sorang budak SLIM's team ni, konon nyer dia tu anak buah aku. Ade ke tak leh kawan2 tak leh.. Kena ade talian persaudaraan!! so, terpaksa la kelentong! Heheehe, NO. 1 tau!!
Aku cam ade rase give up sebenarnyer!
Tak de selera nak main lagi.
Kalo teringin sangat2 nak main pun, may be...... : ")

3 comments:

Jehan Najib said...

ko kena teruskan main wei... apa lagi ko nk buat kalo tk buat benda yg ko suka. plus, kalo ko tak main... nnt gems double chubs. dha naya ko nk kuncupkan balik...

wei! damn serious. aku teringin gila nk join poco². bloghopping mana2 pon org ckp poco² fun giler. fitness first ada buat poco² tk? tp aku rasa, kalo buat kat FF, sure nyonya2 je yg join.

herk! aku rasa, beli CD poco² je la joget kat umah...

haryani said...

jgn give up ok....

ko la antara kengkawan kita yang tak kaki bangku...nak harap kan aku mmg puteri islam je la yang sesuai...hehehhehe

Creepy Lily said...

ko bio betol POCO2?
so far setahu aku... belom ade lagi kat FITNESS FIRST! Tak pe nanti aku cuba tanyer kan blk. Aku g gym balik kol lepas raya ni. Al maklum la... DAH GEMS.......
Pasal lagu tu? Ko boleh buat lagu ape2 jer... Janji STEP tu yang penting. SERENTAK beb!! aku SALUTE dia org!!

Post a Comment

Back to Top