0

~ Maaf Kan Kami ~

Hari ni Ita kawin tapi tak dapat nak pegi, MAAF sangat2!! Depan Umah aku kebetulan ade orang kawin, then mak suh aku gi. Tak mo dia ngajuk2. Kena la pegi. Ye la mase aku kawin dulu, acik tu susah2 tolong rewang.... Kate mak tak elok la kalo kiter tak gi jengok muka buat keje2 sikit. Kire keje ape yang patut la, tolong2. Ita MAAF kan aku.. Tak di tengah2... Jangan ngajuk ngan aku.

Yani call pun aku tak sempat nak jawab, coz tpon aku tertinggal kat umah la. MAAF ye YANI. Aku kelam kabut, tertinggal sume2..
SORRY kengkawan....


Aku janji aku gi umah belah lelaki. JANJI!! Tah la, lately mak aku cam selalu ngajuk! Susah nak cakap.. Kalo salah cakap je, nanti dia kate "Ari tu dah janji".. Padahal baru cakap2 kosong cam kire baru nak plan. Tapi bagi dia tu dah kire janji. Tu yang payah, bile kate lain je.. Dia cam senyap!! Alamak.. Susah tau. Dia ngajuk! SENSITIVE plak dia lately nih, sejak dua menjak aku kawin ni. MAK.,.... Jangan la ngajuk2. Nanti lagi cepat kerepot tau.. (Even mak aku dah pun kerepot). Hehehehe....

Tak pe, Janji aku tetap sayang kat dia! Tak kesah la sekerepot mane dia! Dia tetap mak aku. Insan yang melahirkan aku kat muka bumi nih. Selama beberapa jam dia meneran nak kuar kan aku. Coz mase nak lahir kan aku tu... Ade sedikit masalah. Cam komplikasi la ... Istilah bahasa MODERN. Sian mak, lepas tu terpaksa TUTUP KEDAI/ KILANG!!

0 comments:

Post a Comment

Back to Top