~ Berbillion Terima Kaseh ~

Nak ucapkan terima kaseh kat kengkawan yang bersusah payah untuk datang. Ade yang sampai sesat2, ade yang sampai berpeluh2 basah ketiak... baby nangis sume! SORRY ....... Aku sayang kat korang! Kepada yang tak dapat datang pun, aku tetap sayang kat korang. Aku paham, korang2 pun ade plan masing2 terutamanyer yang dah berkeluarga, kan..kan... Tak pe, dimaafkan.

Ni mase nikah. Nikah kat masjid, jadi sebagai menghormati tempat beribadat, jadi marilah menutup aurat! Terharu bile dengar perkataan "SAH"... "SAH"... Lepas segala2nya. Amin! Aku dah bergelar isteri kepada seorang insan yang aku sayang. Aku lagi terharu bile tgk my hubby mengeluarkan ujan gembiranyer! Agak gamat gak la buat seketika. Mula2 aku cuma tersenyum tengok gelagat dia. Tapi, at the end aku pun tersedih gak!...................... :p

Lepas selesai upacara pembatalan air sembahyang, mak pesan suh ajak pihak lelaki semua jamu makan kat umah! Then, dah abis posing2, sarung cincin sume. Aku pun memaniskan la mulut tok menjemput sume2 pihak sebelah my hubby g jamu makan kat umah. Sekali, ade suara nyampuk " Kite sembahyang dulu sebelum balik makan, mane boleh dahulukan makan jer (dlm slange kelate, aku tak pandai. Tapi bile di transelate jadi cam tu la). Huhauhauau.. Tak sampai sejam jadi cucu menantu, aku dah bertukar jadi hantu!
Aku dijadualkan nikah jam 1200, tapi memandangkan pengantin pompuan tu (kat atas ni la) lambat, jadi selesai dlm kol 1300. Jadi tak posing2 +++ dah masuk waktu ZOHOR.

Paham2 la. Kepada yang datang awal + menunggu lame, MAAF sangat2! Kebetulan mase tu ade 2 pasangan termasuk aku la.. Yang nak dinikahkan mase tu! SORRY la.....


~ make up done by NAZA DERINA (sentuhan derina.....) ~


special thanks to:- Kak Nim + Amy + Moe + Shida + Anis .... sudi meluangkan mase aka yang tak sambut bunga aku, sampai tergolek2 depan masjid.... :p

1 comments:

Jehan Najib said...

ko ni saspen la nan.. asik upload 1 per 1 je... cuba laa load skali banyak2.. puas sket aku tgk..

neway.. au lak yg sebak membayangkanko slamat dinikahkan wei.. huuhuh... sayu... sayu...

Post a Comment

Back to Top