2

~ Lakonan Sungguh Berkesan ~

Well, thank to Ina Pink yang berlakon bersungguh2... Menyamar jadi my SISTER tok dapat kan balik my MONEY dari tut..tut..tut.. Heheeheh..... Time kaseh Ina, Lakonan mu sungguh berkesan + citer ko tu sungguh la over. Tapi bagus2, kalo tak orang cam ni takkan serik TIPU orang! Kan..kan..kan....

Mesti ade yang tertanyer2 nape la aku tak mintak sendiri kan? Erm... bukan ape, cuma aku kang kalo cakap nanti main lepas jer. Korang2 sume pun paham2 la, akan keselambaan ku + ketelanjuran MULUT ku. Sebelum aku berperang + tak dapat langsung duit ku. Baik la aku suh orang lain jer. Kebetulan aku penah bawak akak aku gi sekali, tengok2. So, Ina pun nyamar la! ;p
Kalo ade award, aku dah bagi kat INA dah. Heheeh.... takd e real pun, gambo pun jadi la yerk... And the Best Actress for 2009 goes to............ (drum beat) INA PINK..... Congratz!!

~Tou pek, time kaseh dtg yerk.. maaf la kengkawan... sanding nyer agak lambat. jadi tak dapat jumpe. Thanks to abang add jugak! ~

2 comments:

jane said...

hoo.. dh dpt balik duit ko? bagus2 heheheh

Creepy Lily said...

belom la.. dia kencing kuat sangat!

Post a Comment

Back to Top