0

~ Manusia ni Pelik ~

Nape la ade insan yang berhati busuk di lahirkan kat muka bumi ni? Memang la, mesti ade pro + cons. Tapi, nape la aku ditemukan ngan insan2 yang sebegini rupa? Bagi la yang semenggah sikit perangainyer!! Siap mendoakan yang tak baik tok orang lain. Ni ke yang Name je cikgu???Cikgu ape cam ni? Pelik aku. Kate dulu meletop2, pakej RM 20K konon. Duit aku pun terkedek2 nak bayar! Tu pun bukan nak bayar penuh. Kalo aku mintak RM 1500 serentak? Tak pe la jugak. Ni, nak Bagi RM 500 pun terkedek2, terkulat2. Nak menipu tak tentu pasal, tak bank in lagi cakap je la. Tak de duit cakap je la tak de duit. Tak payah nak berlagak. Cakap besar dah bank in bagai, HABUK pun tak de dlm account tu! Erm ini la dunia..... Ke tepi kan la, pasal si dia tu! Buat sakit hati je pk panjang! Ape pun, terus terang di nyatakan " DUIT tu tak akan aku HALAL kan walaupun sesen!!" Jadi, sendiri mau ingat la...........................

Tuhan tu tahu segala2nya! Cuma perlu ingat akan pembalasan dari NYA nanti. Pasti kan tiba jua. Cam lagu AKAN TIBA - Aliff (Rona Roni Makaroni) . Best lagu ni......

0 comments:

Post a Comment

Back to Top