0

~ Hujan Sungguh Lebat ~

Pagi tadi hujan sungguh lebat, dalam jam 3-4 pagi! Rase malas pun datang la. Heheheheh....... Alangkah bagus nya jika hari2 cam ni, kiter tak bekerja, kan? Mesti ramai yang akan setuju. Dah agak lame gak rase nyer hujan tak turun. Tiap2 petang asyik panas terik aje. Sesekali bile hujan, sedap sikit. Eish... Sedap TIDO la.... Mandai2 jer..... Ujan tu kan RAHMAT.

Bile belek2 FB & FS, teringat zaman muda dolu2.. Kalo hujan je, mesti la berkejaran g kutip kain kat ampaian. Tapi cam aku nih, aku tak berapa nak rajin. Cuma ujung minggu je aku basuh kain. heeheheh, Tapi kebanyakkan ujung minggu pun aku bukan kat asrama. Aku akan carik jalan nak balik umah gak. Macam2 la aku buat, termasuk la tiru tanda tangan WARDEN! Nakal sungguh aku mase tu. Biasenya aktiviti ujung minggu aku selalu tak join, tapi pelik aku tau semua aktiviti... cam na? SECRET!!


Sebelum lupe, Congratz to CHELSEA.... uhuhuhuh.. Last friday, Chelsea beat Arsenal. Heheeeheeheh, Last Sunday, Everton beat MANCHESTER UNITED. Huhuhuuhuhuhu! Mari gelak guling2.. Berguling2 ...berguling2 .....Dan Berguling lagik. MANCHESTER UNITED ok. PITY?? Not at all.... Huhuhu........ Everton into the FA Cup Final 2009 ~ where they meet Chelsea. CHELSEA... CHELSEA.... CHELSEA ..... CHELSEA....






~ United fans may point to referee ~
Mike Riley’s decision not to award a penalty to Danny Wellbeck

0 comments:

Post a Comment

Back to Top