0

~ BIG DAY / morning........29 MARCH ~

Pengantin dah bangun pagi2 mase hari tu, sebab? Mak nak buat baby shower for BABY QAISARA HANIN.. Adik Ms Q. Skang dah ade Ms Q junior! Heheeheh........... Tapi, Ms Q tetap jadi baby.... Tak leh jadi kakak, sebab asyik dia je buat perangai. Adik dia ok jer! Jadi kiter name kan dia Kak Bee (Kakak Baby) skang ni. Sesuai kan? Pagi tu siap2 kan ape yang patut, pagi2 dah kena bgn. Ngantok sungguh! Tido pun tak sampai 6 jam. Mata pun cam panda.

Dah settle, sume tetamu dah sampai tok baby shower tu, tup tup.... PRANG! Jeng.... Jeng..... Jeng..... Bunga aku! Bunga ku JATUH, bukan pasu, cuma sponge + bunga2 je. Bunga tu jatuh sendiri, tak de sesiapa usik pun............. EMAK!!!!!!! (biase la, kecik2 kalo ape2 sume emak...... emaaaaakkkkkk...... emakkkkkkkkkk... ) Memandangkan mak sbok, cuma abang + kakak aku yang dok layan aku! Kelam kabut aku dok carik balik contact number KAK MIN + IVY (S'flair bridal) yang pasang pelamin ni. Call2 tak dapat.. Call2 ade yang baru nak bgn dari tido. Sorry sangat2! Emergency!! Emergency! (buat gaya scha dlm AWAN DANIA).

Sorry sangat gangu pagi2.... memandangkan mereka agak bz, tak mo kacau la. Tak pe, abang + kakak aku susah payah la dok cucuk2 balik bunga yang dah jatuh tu. Cari sponge sume2.. SETTLE. Tak sampai sejam, ade org datang cari aku. La, KAK MIN + IVY! Time kaseh la datang! Susah payah jer. Dah ok dah, dah siap pasang balik. Dia org risau, n sanggup datang pasangkan balik bunga2 yang dah terjatuh tu! Bagus sungguh tau! Orang cam ni la yang kiter nak. Nak cari, cari la mereka2 nih, sungguh commited. Ingat tau .... S'FLAIR BRIDAL kat TESCO PUCHONG (bukan dalam tesco! Tepi tesco, 3rd floor... kaler hijau + purple). Kalo aku tau awal2 lagi.... Aku dah gi book dia org ni.
Time kaseh sekali lagi yang tak terhingga yek kepada S'Flair bridal + staff.......... Sungguh la bz, sampai pengantin tak mandi2 lagi. Pengantin dapat shower pada jam 11:50 jer. SHOWER dulu ok.

0 comments:

Post a Comment

Back to Top