2

~ Online bizzz ~

Ramai orang yang nak buat bizness, tapi tak sume mampu! Bukan pasal kewangan, tapi kemahuan + kecekalan. Bukan mudah nak menempa kejayaan. Kite kena RAJIN + cekal + minat. Benda ni pun boleh menambahkan pendapatan kiter kan..kan..kan.... Dulu sorang, skang dah berdua... Nanti2 dah bertiga, then perbelanjaan umah mesti meningkat at the same time kiter mesti belajar menabung gak! Tok mase depan anak2. WAH....WAH....WAH... Berangan ni!!
Ini la IMPIAN namanyer...............................


Sume ade impian masing2. Me??? Me??? Me???............. Jika ade rezeki lebih, ade gak niat nak buat my own BRIDAL BOUTIQUE... Jika ade rezeki lebih! AMIN. Insya Allah.. Boleh bekerja dari umah, and jika mase tu dah ade 2-3 cahaya mata, boleh spent lebih mase ngan dia orang. Best kan??


Ni ade member baru buat onlien biznessss. Kepada sape2 yang agak bz, and tak de mase nak membeli belah tudung boleh try, mane tau ade yang berkenan di hati :-





Kepada kengkawan kat luar sana yang suh aku promote boleh.... Tak de hal. heehehe Tapi jgn lupe komisyen! Huhauahuahuahuaa.............................. Tolong promote bukan susah pun! Aku ok sajer........Ni contoh tudung yang ade kat http://sukmaon9shop.blogspot.com/. Aku suker yang ni sebab tu aku amek. Heheheh, Insya Allah mase aku akan sampai jua nanti! Tak pasti bile jer. Cun kan? Ala2 old school. Petak2... Jangan lupe gi la jengok2, mane tau ade berkenan di hati.














~ usaha tangga kejayaan~
orang lain boleh, kiter pun boleh

2 comments:

Sukma SuKkma said...

Wah laju nya..anyway..thanks u soo much...nanti kalo dh terbuka hati..jumpa aku ek..heheh..

Creepy Lily said...

mesti la....

Post a Comment

Back to Top