0

~ Sanding Time ~

Erm, lepas abis shower je, mak andam + ibu dia dah sampai. Ala, panggil dia LISA je la. Tu memang name dia. Sweet + peramah orangnyer! Aku pun cuba la pakai "susuk mata" aka kanta lekap. Ni hari ke-2, so aku dah pro, 10 minit dah siap. Semalam aku amek mase nak dekat sejam. Maklum la aku ni memang tak pandai pakai kaler2 kat mata nih! Hehehehehe......

Dah siap sume make up2.... Time nak pakai baju. Emmmmmmmaaaaaakkkkkk!!!..... EEEmaaaaak.... Kain tak muat nak masuk! Aku tak leh nak salahkan dia org gak, coz baju ni baju baru. Ngam2 je baju ni siap tok majlis umah aku. Memang tak sempat fitting sume... Penah try tok yang top aje. Kain tak penah. Kelam kabut sume nyer. Mase tu dah kol 1:45. Di jadualkan bersanding kol 2:00. Masing2 tengah kelam kabut. Heheehehehe, ni sume gara2 YUSNANI yang asyik makan tak berenti, tiap2 ari makan.. makan..makan... Gym? Dah tak pegi dah. Malas!!! :p

Dengan pantas nyer LISA retaskan jahitan kat dalam kain tu, opssssssssss.. SEKsi kejap! Berjaya akhirnye. Memandangkan Lisa ade date lain, so dia pun beredar la. Tak sure dia sempat makan ke tak, tapi dah ajak..

Tak lame pastu, my hubby call plak! Dia kater suar dia pun tak boleh masuk. Ha? Nape tpon lambat tak cakap awal2. Call balik Lisa... Rupa2nyer Lisa tersalah bg suar. Sepatutnyer saiz L.. Dia bagi saiz M. Boleh masuk, tapi sendat la, cam rock kangkang! Huahuahuahuahuaa....... Call balik Lisa. Kelam kabut la dia, balik ke Butik nyer kat Awan beso, amek suar yang betol. Sian nyer dia, Maaf la yerk. memandangkan Lisa tiba agak lewat, kakak angkat aku dah suh dia pakai je suar tu, ROCK pun ROCK la. Hehehehehe, tgh2 pengantin berarak. Lisa call, suar dah sampai! Then, my hubby singgah kan nearest house (umah uncle dia)tok tukar suar tu! Hehehehe.... OK.

Tak pe bio kan kabut, aku tetap puas hati bile tgk kengkawan dapat datang!... Time kaseh sekali lagik! Sanding2.... Kaki aku dah rase lain macam. KEBAS!! mase nikah pun same, saje je dia buat hal tgh org tgh ramai nih! Saje jer... Jenuh aku dok senyum je...(Tarik senyum.. senyum... senyum...) Tak tau la cam an rupanyer! Harap2 CUN...

Time kaseh kengakwan yang datang. Terlambat pun tak pe, Janji korang dtg. And tak lupe kat ARM + tunangnyer yang sampai sesat2 2 jam... Sian Arm.. Hehehehee....... To Anis + Fairus , yang berkejar dari Banting. Thanks a lot yerk. To Wawa, Time kaseh yerk, sorry la susah nak carik sikit umah nyer! Sian tau, baby dia sampai nangis2 dah!

Time kaseh yerk...... to:- Ita + Nana + Yani & Fuad + Jehan + Malik + Aceh + Puspa + Shida + Awin + Put + Noin + Yeop + Salleh + Pak Mahat + Lai + Ina Pink aka 2nd pengapit + Caca + Yen aka My manager + Akid + Eddy Bitchy & Anum + Art & Aida + Kak Add + Asyraf + Acik Juju + Epai + Shahnaz + Ismadi

Special thanks to:- Moe + Kak Nim + Amy & Harry + Naen + Fendy + Cipong


Sume2 la, aku tak leh nak tulis sume, kalo nak list kan name ........ Panjang nih! Tapi pasti korang sume tau sape korang2 yang aku maksudkan....................................... :)

0 comments:

Post a Comment

Back to Top